Alles klar – fjuz 2.0

Ich weiss gar nicht ob ich das hier schon gebloggt habe. Ist schon ein wenig älter aber dennoch ein cooles Projekt. Fjuz is still – alive. Auch wenn die Distanz zu Sänger und Band einige Tausend Kilometer beträgt. Dank Dropbox und dem Unglaublichen Frank Zapple kommt am Ende ein Song zu Stande, der richtig rockt und abgeht. Noch nie live zusammen gespielt – alles übers Netz zusammengesetzt. Wenn alles klappt, werden wir am 28. Juni mal wieder zur KiWo in der Showbox spielen – dann wird der mit Sicherheit performed. Bin gespannt wie sich das anhört. Bis dahin einfach mal bei Soundcloud reinhören. Alles klar.

Advertisements

About monissen
- raised up analogue - arrived in the digital age - now working in Munich - living in Bremerhaven - lived and worked in Dublin, Ireland - the heart of IT, and fell in love - lived and fell in love in and with Andalusia before - born in Northern Germany, Eckernförde - affinity for lyrics in general - like reading - like running - enjoying life

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: