facebook ist überall (auf meinen devices)

Tja, was kann man sagen. Versuch gescheitert. Gestern stellte ich eine Sicherungskopie auf meinem blackberry wieder her. Damit wurde auch facebook wiederhergestellt. Zunächst bemerkte ich dies nicht. Erst als Freunde (wirkliche Freunde) an meine Pinnwand posteten, fiel mir dies auf.

Ein Stück weit bin ich selbst Schuld. Meine Affinität zu mobile devices und smartphones hat über Jahre vieleschichtige Zugangsmöglichkeiten zu diesesm Netzwerk geschaffen. Ich war nicht konsequent genug alle zu löschen.
Sei´s drum. Ein kurzer Blick in die Timeline hat mir gezeigt, dass ich wirklich nichts verpasst habe.

 

 

Advertisements

About monissen
- raised up analogue - arrived in the digital age - now working in Munich - living in Bremerhaven - lived and worked in Dublin, Ireland - the heart of IT, and fell in love - lived and fell in love in and with Andalusia before - born in Northern Germany, Eckernförde - affinity for lyrics in general - like reading - like running - enjoying life

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: